> Zespol

Team

piotr witek
Piotr Witek – MBA, ACCA, biegły rewident, założyciel Grupy REWIT, prezes zarządu REWIT Księgowi i Biegli Rewidenci Sp. z o.o., członek Zarządu REWIT Południe Sp. z o.o.
Przez ponad 10 lat związany z francuskim koncernem Total, jako dyrektor finansowy, treasurer i Sekretarz Zarządu Hutchinson Poland, czołowego światowego producenta części motoryzacyjnych z gumy i tworzyw sztucznych. Ekspert w zakresie finansów i rachunkowości oraz podatków, trener i wieloletni współpracownik Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów, czołowej szkoły biznesu w Polsce. Przeprowadzał audyty wielu średnich i dużych przedsiębiorstw oraz grup kapitałowych. Trener Akademii Praktyki.
lucyna_wite
Lucyna Witek – biegły rewident, biegły sądowy, założyciel Grupy REWIT,członek zarządu REWIT Księgowi i Biegli Rewidenci Sp. z o.o.
Od wielu lat realizuje misję wspomagania menedżerów biznesu w dopasowaniu działań do wymogów gospodarki rynkowej. Posiada doświadczenie głównego księgowego w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych. Ekspert z zakresu finansów, rachunkowości, podatków, wycen majątku i zarządzania nabytych w sektorze produkcyjnym. Przekazuje swoje doświadczenie przedsiębiorcom w czynnościach rewizji finansowej, controlingu, rachunkowość zarządczej, wycenach, due diligence, biznesplanach. Jako biegły sądowy opiniuje zdarzenia gospodarcze oraz pomaga stronom w dochodzeniu swoich praw. Mentor i trener nowego pokolenia biegłych rewidentów, tj. ponad 40 nowych adeptów sztuki audytu i doradztwa.
krz oczko
Krzysztof Oczko – Biegły Rewident, Prezes Zarządu oraz Partner Spółki REWIT Południe Sp. z o.o.
Przez ponad 10 lat związany z grupą REWIT, zdobył doświadczenie i tytuł biegłego rewidenta. Zbudował zespół działu audytu i wdrożył zasady rewizji finansowej Rewit Południe. Przeprowadził osobiście ponad 200 audytów w ponad 100 różnych w tym średnich i dużych podmiotach gospodarczych, obejmujących czynności rewizji finansowej, controling, rachunkowość zarządczą, due diligence, biznesplany, wyceny i dokumentacje podatkowe, jak również zlecenia sądowe. Trener Akademii Praktyki.
monika iwaniec
Monika Iwaniec – biegły rewident, audytor wewnętrzny, doradca podatkowy, project manager IPMA, specjalista HR, trener/coach, MBA, certyfikowany Trenera NLP, Certified Project Manager IPMA; Expert En Banque Et Ingenierie Financiere, psycholog, Prezes Zarządu Rewit Plus Sp. z o.o.
Trener Zarządzania Uniwersytetu Thames Valley w Londynie, doktorant prawa. Dyrektor ds. rozwoju w ogólnopolskich firmach m.in. PRACA.pl Sp. ZO.O. w Warszawie; w latach 1996-2001 Prezes Zarządu jednej ze spółek DAEWOO-FSO; Likwidator w spółkach prawa handlowego. Autorka publikacji i wywiadów m.in. w magazynie Controlling, Kadry. Z powodzeniem przeprowadziła wiele restrukturyzacji oraz doradzała w zakresie zmiany strategii działania firmy, w tym również w zakresie restrukturyzacji zatrudnienia. Autorka narzędzi: systemu ocen okresowych i wartościowania stanowisk pracy, wczesnego ostrzegania przed kryzysem w firmie i innych wspierających efektywne zarządzanie. Realizowała projekty w firmach: Polski Portal Pracy PRACA.pl; ZOSP RP; Inter Cars S.A.; Asseco Poland S.A.; Volkswagen Motor Polska; Sobsmak Sp. Z.O.O., Księgarnie NOVA; Zakłady Remontowe Energetyki Katowice S.A.; Eltrans Sp. z o.o.; ZBM.Cieszyn Sp. z o.o.; Control Process Trade Sp. z o.o.; Poczta Polska S.A.; Państwowa Inspekcja Pracy; Provident Polska S.A.; Strzegomskie Zakłady Mechaniczne ZREMB; Sonoco Poland; Daewoo; Grupa G oraz inne.
katarzyna ochnicka
Katarzyna Ochnicka – Dyrektor Zarządzający, Prezes Zarządu Rewit Outsourcing Sp. z o.o. w Warszawie
Księgowa z wieloletnim doświadczeniem, posiada wykształcenie kierunkowe oraz Certyfikat Ministerstwa Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, jest członkiem Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Autorka publikacji z zakresu organizacji rachunkowości i projektów outsourcingowych. Od 10 lat prowadzi nadzór w zakresie outsourcingu ksiąg rachunkowych. Odpowiedzialna za realizację usług księgowych w biurze Warszawa. Tworzy i wdraża standardy oraz procedury, wykorzystując swoje dotychczasowe doświadczenie dba o zachowanie parametrów efektywnościowych w realizacji umów dla klienta, a także inicjuje i koordynuje wdrożenie działań korygujących w procesach prac działów finansowo-księgowych i administracyjnych.
tomasz ostrowski
Tomasz Ostrowski – Prezes Zarządu oraz założyciel REWIT Optymalizacja Biznesu Sp. z o. o. Od ponad 10 lat zajmuje się doradztwem w zakresie zarządzania kosztami oraz optymalizacją procesów zachodzących w przedsiębiorstwach.
Magister zarządzania Akademii Ekonomicznej w Łodzi oraz absolwent studiów podyplomowych Uniwersytetu Łódzkiego z zakresu prawa podatkowego. Doświadczenie zawodowe zdobywał w takich firmach jak: Polo Produkcja (obecnie HAGER Polo Produkcja), Lyreco Polska, PPI-ETC, Alma Consulting Group.
Ekspert w dziedzinie doradztwa operacyjnego; przeprowadza audyty, przygotowuje kompleksowe, indywidualne rozwiązania dla Klientów oraz wdraża procesy optymalizacji kosztów. Wspomaga zarządy oraz właścicieli firm, którzy oczekują profesjonalnej wiedzy popartej doświadczeniem. Może pochwalić się realizacją ponad 300 projektów doradczych (realizowanych min. dla PHILIPS Lighting Bielsko-Biała, Huta Stalowa Wola, WSiS Biomed-Lublin, Żywiec Zdrój, Tesco Polska, Air Liquide Polska, Hutchinson Poland, Black Red White, ANIMEX).

wladek kowalczyk
Władysław Kowalczyk – doradca podatkowy nr 10405, kierownik Działu Doradztwa Podatkowego REWIT Księgowi i Biegli Rewidenci Sp. z o.o.
Posiada długoletnie doświadczenie w pracy w przedsiębiorstwach państwowych jak i w spółkach prawa handlowego w zakresie handlu zagranicznego jak i udzielania porad, opinii i wyjaśnień z zakresu obowiązków podatkowych.Posiada praktyczną wiedzę w zakresie reprezentowania klientów w postępowaniach przed organami podatkowymi we wszystkich instancjach oraz przed Sądami Administracyjnymi. Od wielu lat współpracuje z grupą REWIT.
joanna lewandowska
Joanna Lewandowska – główna księgowa, dyrektor Biura Rachunkowego Rewit Księgowi i Biegli Rewidenci Sp. z o.o., aplikant w zawodzie biegłego rewidenta
Księgowa z długoletnim doświadczeniem, prowadziła i nadzorowała księgi rachunkowe ponad 20 podmiotów, w tym z kapitałem zagranicznym, m.in. GS-Hydro Sp. z o.o., Taurus Sea Power Sp. z o.o., Tecwill Polska Sp. z o.o., ITP. S.A. Nadzoruje pracę ponad 20 księgowych prowadzących księgi ponad 80 firm, przygotowuje zakładowe plany kont, organizację księgową oraz wprowadza systemy kontroli wewnętrznej. Z grupą REWIT współpracuje od 2008 roku.
grazyna chrobak
Grażyna Chrobak – główna księgowa, dyrektor Biura Rachunkowego Rewit Południe Sp. z o.o.
Księgowa z długoletnim doświadczeniem. Zbudowała zespół biura rachunkowego Rewit Południe Sp. z o.o., prowadziła i nadzorowała księgi rachunkowe lub doradzała ponad 20 podmiotom, w tym z kapitałem zagranicznym. Nadzoruje pracę ok 15 księgowych prowadzących księgi ponad 60 firm, przygotowuje zakładowe plany kont, organizację księgową oraz elementy raportowania zarządczego przedsiębiorstw. Prężnie rozwija oddział w Katowicach.
adam raszka
Adam Raszka – trener z wieloletnim doświadczeniem w obszarach szkoleń dla przemysłu i osób fizycznych oraz wdrożeniowiec narzędzi Lean Manufacturing.
Specjalizuje się w analizach procesów produkcji, przepływu informacji z naciskiem na identyfikację kosztów, w tym strat. Prowadzi działania proinnowacyjne w zakresie zespołowego rozwiązywania problemów i wdrażania narzędzi Lean Manufacturing (LM) w celu doskonalenia procesu. Posiada wyższe wykształcenie techniczne – Politechnika Śląska w Gliwicach, oraz ukończył kursy praktyczne w zakresie LM u boku trenerów Polskiego Centrum Produktywności Realizował projekty wdrożeniowe ze skutkiem 25% podniesienia wydajności w procesach produkcyjnych. Szkoli liderów w danej organizacji przekazując pełnię wiedzy z zakresu LM.
anna hornowska
Anna Hornowska – Aplikant adwokacki, doktorant w Katedrze Prawa Finansowego i Ekonomii Uniwersytetu Kard. St. Wyszyńskiego w Warszawie.
Absolwentka kierunków: Administracja oraz Prawo Uniwersytetu Kard. St. Wyszyńskiego w Warszawie. Odbyła staże i praktyki m.in. w Ministerstwie Finansów, NSA oraz Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Warszawie. Uczestniczka, organizatorka oraz prelegentka na wielu szkoleniach, konferencjach oraz warsztatach. Specjalizuje się w prawie podatkowym, gospodarczym oraz energetycznym. Doświadczenie zawodowe zdobyła współpracując z kancelariami doradztwa podatkowego: CMS.Law.Tax, Husarski Michalski Doradcy Podatkowi.
foto-Renata_Graczykcc kopia
Renata Graczyk – konsultant kompleksowego doradztwa inwestycyjnego głównie dla przedsiębiorstw, instytucji oraz jednostek samorządu terytorialnego
Absolwent polsko-francuskich studiów CAAE na Uniwersytecie Lyon III. Posiada kilkunastoletnie doświadczenia jako PLUS CONSEIL, obecnie w grupie REWIT w zakresie specyfiki funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz procesu inwestycyjnego w przedsiębiorstwie np. uruchomienie fabryki Hutchinson Poland. Realizuje biznes plany, analizy rynkowe, badania konkurencji oraz pozyskanie finansowania MŚP i dużych przedsiębiorstw, jak np. Sodexho Poland Sp. z o.o., Indesit Company Poland Sp. z o.o., czy Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o., oraz instytucji – np. Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi. Ekspert pozyskiwania pomocy publicznej w formie ulg podatkowych na terenie Specjalnych Stref Ekonomicznych oraz pozyskiwania i rozliczania dotacji z funduszy strukturalnych UE na realizację projektów inwestycyjnych. Realizuje usługi doradcze również w językach: francuskim, angielskim oraz włoskim.